0049-15143500000 تماس از طریق تلگرام info@sarbala.com

ساخت کیف پول بیت کوین

سربالا آموزشی ساخت کیف پول بیت کوین
کیف پول بیت کوین

آموزشی

ساخت کیف پول بیت کوین

چگونه بیت کوین های استخراجی خود را برداشت کنیم؟

پس از استخراج کافی بیت کوین از طریق روش های توضیح داده شده٬ حالا نوبت به برداشت آن رسیده است. برای برداشت بیت کوین های خود و یا خرید و فروش و همچنین انتقال بیت کوین به اشخاص دیگر٬ هر کس نیاز به یک کیف پول دارد. کیف پول شبیه به یک حساب بانکی برای بیت کوین هست که شما می‌توانید بیت کوین های خود را در آن ذخیره کرده و استفاده کنید. برای ساخت کیف پول بیت کوین باید به سایت Blockchail مراجعه کرد.
ثبت نام در این سایت و ساخت کیف پول بیت کوین کاملا ساده می‌باشد. پس از افتتاح حساب شما یک آدرس و یا کد دریافت خواهید کرد که این آدرس کیف پول بیت کوین شما خواهد بود. برای برداشت بیت کوین های خود و یا خرید و ارسال وجه به سایت ها یا دوستان خود همیشه به این کد نیاز خواهید داشت.به طور ساده تر این کد شماره حساب بیت کوین شما خواهد بود.
پس از دریافت آدرس کیف پول به بخش مدیریت در مرورگر استخراج رفته و با کلیک بر روی گزینه برداشت و وارد کردن آدرس کیف پول خود٬ بین ۱۰ دقیقه تا ۲۴ ساعت بیت کوین خود را دریافت خواهید کرد.

در این بخش ویدئویی برای شما قرار دادیم که علاوه بر کلیه مراحل بالا به شما توضیح خواهد داد که چگونه می‌توانید در استخراج بیت کوین انرژی برق ذخیره کنید.

video

در صورت داشتن هر گونه سوال و انتقادات از بخش کامنت های زیر پست استفاده کنید.

دیدگاه بسته شده است

از سرعت استخراج نا امید نشوید و با پشتکار و معرفی دوستان خود استخراج و درآمد میلیونی داشته باشید

شروع