0049-15143500000 تماس از طریق تلگرام info@sarbala.com

استخراج بیت کوین

سربالا آموزشی استخراج بیت کوین
استخراج بیت کوین

آموزشی

استخراج بیت کوین

پس از آنکه متوجه شدیم بیت کوین چیست و چگونه به دست می آید می‌رویم سراغ بهترین روش استخراج بیت کوین بدون هزینه و استهلاک بالا و بازدهی و درآمد عالی. همانطور که اشاره شد اگر ما بخواهیم تنهایی به شخصه یک سیستم قدرتمند بخریم و با اون شروع به استخراج کنیم٬ هزینه و استهلاکی که این سیستم برای ما خواهد داشت بالاتر از ارزش بیت کوینی هست که ما استخراج میکنیم! از این رو چندی هست که شرکتی بزرگ طرحی رو پیاده سازی کرده که به این وسیله شما میتونید به صورت ابری و اشتراکی بیت کوین استخراج کنید.

معرفی شرکت CryptoTab

شرکت CryptoTab بر این مبنا کار میکند که آنها بهترین تجهیزات و مکان ها رو برای استخراج بیت کوین تهیه میکنند ( اعم از سروهای قدرتمند٬ انرژی برق٬ تهویه و …) و  از آنجا که می دانیم اکثر محاسبات استخراج بیت کوین توسط پردازنده کامپیوتر یا همان CPU انجام میشود و این شرکت هر چه قدر پردازنده بیشتری در اختیار داشته باشد میتواند بیشتر استخراج کند. به این صورت که شما مقدار مصرف نشده پردازنده خود را می‌توانید با این شرکت به اشتراک بگذارید تا در این استخراج سهیم باشید. خیلی از ما شاید اطلاع نداشته باشیم که چه هزینه سنگینی بابت CPU کامپیوتر خود کرده‌ایم اما از آن استفاده کامل را نمی‌کنیم. بیشتر اشخاص شاید در روز ۲۰ درصد از پردازنده سیستم خود را استفاده کنند که با این روش شما می‌توانید مقدار مشخصی از پردازنده خود را به انتخاب خودتان توسط مرورگر اختصاصی این شرکت به آنها بسپارید و در استخراج بیت کوین ها شریک باشید. اما از آنجا که باز هم گفته بودیم ما به تنهایی حتی با اشتراک گذاشتن پردازنده خود هم نمی‌توانیم به صورت چشم گیری برداشت داشته باشیم و برداشت ما زمانی خوب خواهد بود که بتوانیم معرف داشته باشیم و آنها هم شروع به استخراج داشته باشند.

نترسید منظور از معرف هیچ سیستم هرمی و یا زیر مجموعه گیری نیست بلکه فرمولی ساده هست به این صورت که هر فردی که شما به این معدن و مزرعه استخراج معرفی کنید٬ بدون اینکه بر روی درآمد اون شخص تاثیر بگذارد درصدی از استخراج اون فرد به شما تعلق میگیرد و این زنجره تا ۱۰ ردیف ادامه خواهد داشت به این صورت که معرف‌های معرف شما هم در صورت استخراج برای شما کسب درآمد خواهند کرد. پس میشه فهمید یه سیستم و شبکه اشتراکی معقول و کاملا رایگان که شما هیچ پولی در آن نباید پرداخت کنید و فقط زمانی که کامپیوترتان روشن است و در حین انجام امور شخصی هستید می‌توانید بیت کوین هم برداشت نمایید. هیچ سوختی در کار نیست و به گفته وزیر صنعت استخراج بیت کوین به عنوان یه صنعت رسمی شناخته شده است و شما پول خواهید ساخت از سخت افزارهای بیکار کامپیوتر خود!

شروع استخراج بیت کوین

برای شروع کافیست توسط کامپیوتر و یا لپ تاپ بر روی لینک شرکت CryptoTab کلیک کنید (در حال حاضر استخراج با موبایل امکان پذیر نیست) و سپس وارد صفحه ای خواهید شد که تصویر آن را در زیر می بینید. سپس بر روی دانلود مرورگر مربوطه کلیک نمایید و آن را نصب کنید.

دانلود نرم افزار استخراح بیت کوین

 

پس از نصب صفحه ای به شکل زیر در مرورگری جدید باز می‌شود که یعنی کار تمام است و از الان می‌توانید استخراج خود را انجام دهید. قابل ذکر است که این یک مرورگر کاملا امن و تست شده زیر مجموعه گوگل کروم هست با این تفاوت که بر روی آن افزونه ای از سوی این شرکت نصب شده است تا در حین گشت و گذار در اینترنت میتوانید به صورت خودکار به برداشت بیت کوین هم بپردازید.

مرورگر استخراج بیت کوین

 

با کلیک برو روی دکمه و آرم زرد رنگ شرکت در قسمت بالا سمت راست مرورگر وارد صفحه ای به شکر زیر می‌شویم که مقدار بیت کوین های استخراجی را به ما نشان می‌دهد. همچنین در این صفحه یک سری تنظیماتی وجود دارد که تمامی آنها بر روی عکس توضیح داده شده است.

تنظیمات مرورگر بیت کوین

 

پس از شروع به استخراج باید سریعا در سایت ثبت نام کرده تا در صورت تعویض ویندوز یا خراب شدن کامپیوتر بتوانید بیت کوین های استخراجی خود را ذخیره کنید (امکان ورود توسط اکانت جیمیل و یا دیگر شبکه های اجتماعی وجود دارد). همان طور که در شکل زیر توضیح داده شده است بر روی منوی کاربری کلید کنید.

استخراج بیت کوین

 

پس از کلیک بر روی منوی کاربری منویی شبیه به تصویر زیر باز خواهد شد که توسط آن می‌توان ثبت نام کرده و یا بیت کوین های استخراجی را برداشت کرد. با کلیک رو روی گزینه ثبت نام میتوانید حتی با اکانت جیمیل خود هم وارد شوید.

استخراج بیت کوین

 

خوب حالا تمامی مراحل به خوبی پیش رفت و شما در حال استخراج بیت کوین هستید اما همان گونه که گفته شد به تنهایی شاید قادر به استخراج زیادی نباشید پس بهتر است که دوستان و هر یک از آشنایانی که کامپیوتر و حتی یک خط اینترنت معمولی (سرعت اینترنت هیج تاثیری در استخراج ندارد) دارند را توسط لینک معرفی که مرورگر به شما میدهد٬ معرفی نموده تا از استخراج آنها هم پورسانت بگیرید. از آنجایی که شرکت به شما تا ۱۰ ردیف از معرف ها  را پورسانت می دهد٬ پس این می تواند یک روش مطمئن و بدون دردسر و هزینه برای شما باشد تا بتوانید درآمد بسیار خوبی داشته باشید. نمی‌خواهم از مبلغ های نجومی اسم ببرم ولی مطمئن باشید که اگر معرف های خوبی داشته باشید و آنها هم خوب استخراج کنند به درآمدهای میلیونی خواهید رسید که دیگر نیاز به هیچ کاری نخواهید داشت.
در اینجا می‌توانید میزان پورسانت ها را تا ۱۰ پله مشاهده نمایید:

معرفی کاربر
معرفی کاربر

در این قسمت فیلمی هم از مراحل بالا تهیه شده است که در صورت تمایل می‌توانید مشاهده کنید.

video

سوالات خود را می‌توانید با کمال میل در زیر این پست کامنت کنید.

2 دیدگاه برای“استخراج بیت کوین

  1. باسلام وتوضیحات خوبتون تشکر میکنم من واقعا نیاز شدیدی دارم به درامد برج هفت ازساختمانی که دران کار میکردم به زمین سقوط کردم وهم مهره های کمرم وهم لگنم وهم مچ پام شکسته وپاشنه پام خوردشده خواستم بدونم میتوانم باگوشیم که اینترنت هم داره استخراج کنم یاراهی دیگه ای هست که بتوانم باگوشیم انجام بدهم خداییش ۴ماه اجاره وقبوضها وبدهی به مغازه امانم روبریده لطفا راهنماییم کنید ناگفته نماند که دوتا فرزند بزرگ دارم ودوتا نوه دختری این روگفتم که خدایی ناخواسته فکر نکنید که مزاحم هستم تشکر ازلطف شما

    1. سلام دوست عزیز

      واقعا متاسفم برای وضعیتتون و از خداوند میخوام هر چه زودتر شفا پیدا کنید.
      خوشبختانه چند وقتی هست که شرکت اپلیکیشن موبایل استخراج بیت کوین رو هم طراحی کردن و می تونید از طریق گوشی موبایل هم استخراج کنید و فقط کافی هست که با موبایلتون وارد وب سایت ما بشین و روی لینک شروع کلید کنید تا نرم افزار رو بتونید نصب کنید ولی راستش از اونجایی که مبنا بر این هست که برخلاف سایت های دیگه صداقت داشته باشیم باید خدمتتون عرض کنم که به تنهایی اونم با موبایل نمیتونید درآمد خوبی داشته باشید. چون تمام کار استخراج از طریق پردازنده هست و گوشی های موبایل از پردازنده های خیلی ضعیفی نسبت به کامپیوتر برخوردار هستند.
      اما راهی که می‌تونه برای شما درآمد داشته باشه از طریق معرفی دوستان هست! فقط کافیه از چند دوستانی که دارای کامپیوتر هستند دعوت کنید و کار را به روش صحیح براشون توضیح بدید تا اونا شروع به کار کنند و شما از پورسانت های اونها استفاده کنید. به جرات عرض میکنم خدمتتون که اگه فقط چند استخراج کننده فعال معرفی کنید، بدون اینکه خودتون نیاز به استخراج داشته باشید می‌تونید درآمد خوبی داشته باشید.
      پس تلاش کنید و ناامید نشید تا به امید خدا بتونید درآمد خوبی از طریق بیت کوین داشته باشید.
      یا حق

دیدگاه بسته شده است

از سرعت استخراج نا امید نشوید و با پشتکار و معرفی دوستان خود استخراج و درآمد میلیونی داشته باشید

شروع